Support

Když jsme začínali, naše Jiho-Korejská „InBody komunita“ nám mnohokrát pomohla.  My totéž chceme poskytnout těm, kteří potřebují naši pomoc dnes.

V rámci InBody Technical Support poskytujeme půl roku od pořízení přístroje InBody zdarma naše A-I-O služby. Získáte je ve stejné kvalitě jako naši platící klienti a to včetně plné technické podpory a odborného poradenství.

Jsme tu pro Vás, jsme tým, jsme InBody!

Často se ptáte

Můžu si instalovat programy k InBody sám/sama?

Ano, můžete. Bude pouze nutná aktivace programů. Doporučujeme svěřit to našim technikům.

Je nutné přístroje InBody nějak kalibrovat, nebo kontrolovat někde v servisu?

Ano, výrobce uvádí nutnost provádět pravidelné kalibrace v intervalu 24 měsíců. Během kalibrace je provedena i kontrola stavu přístroje. Po kalibraci je vystaven BTK protokol, o provedené kontrole zařízení. Jakožto výhradní zastoupení, máme pro tuto servisní činnost veškeré certifikáty a vzdělání.

Program LookinBodyBasic po spuštění nereaguje, nestartuje, nic se neděje. Restart počítače nic nevyřešil.

Váš počítač mohl provést aktualizaci na Windows 10. Vaše verze programu LookinBodyBasic nemusí zde fungovat. Bude nutná aktualizace a kontrola. Obraťte se na naše servisní oddělení.

Program LookinBodyBasic po spuštění píše „chyba database, prosím kontaktujte Biospace“, nevím co s tím. Restart počítače nepomohl.

Ve Vašem počítači bude poškozen zavádějící soubor programu LookinBodyBasic. Druhá možnost je poškozená databáze. V obou případech prosím kontaktujte naše servisní oddělení.

Nevím, jakou mám verzi programu, jak to mohu zjistit?

V programu LookinBodyBasic klikněte prosím na modrou ikonku „i“ v hlavním panelu nabídky. Aktuální verze je: LBM.1.2.0.16. Program LookinBody120 Vám tuto informaci zobrazuje vždy v hlavním oknu, aktuální verze je: LB120.1.2.2.7. Pro bližší informaci prosím kontaktujte naše servisní oddělení.

Nainstaloval/a jsem si Demo verzi programu Body-vision. Líbí se mi a rád/a bych program aktivoval/a.

Předem děkujeme, že se Vám program líbí. Aktivační linka i centrum podpory je k dispozici ihned po zakoupení licence. Doporučujeme se obrátit na ekonomické oddělení a program zakoupit.

Ke stažení

Kontakt

Jaroslav Dědek

Vedoucí technického oddělení